divendres, 12 de novembre del 2010

JO VOLDRIA

Voldria ser gran poetessa
per fer un clam als autors,
demanant que s’inspiressin
per descriure un món millor.

Si fos bona escriptora,
m’inventaria nous llibres,
que incitessin als lectors
un món amb més utopies.

Si fes muntatges de ràdio
i també de televisió,
escolliria programes
de vides més ordenades.

Si pogués ser productora
de muntatges de cinema,
portaria a les pantalles
més imatges de tendresa.

Si jo sabés dibuixar,
plasmaria en les teles,
tot l’encís de la natura
i el sol amb les criatures.

Si de música entengués
crearia cants i danses,
inspirats en la bellesa
de totes les benaurances.



Doncs, el Déu que creà el món,
el deixà a les nostres mans,
per gaudir-lo amb amor,
homes, dones, xics i grans.

I si mostreu en molts temes,
guerres, ficció, violència...
ens ajuden a no caure-hi!,
més no ens inciten a créixer.

Pregaria als bons autors,
vagin pensant cada dia,
que faran un món millor,
creant amb ment positiva.

Rosa,
Primer premi Sant Jordi 2008

5 comentaris:

  1. Muy bonito tu blog Rosa. Lo seguiré en lo sucesivo.

    ResponElimina
  2. Gracies Manuela! estic contenta del teu elogi
    Rosa

    ResponElimina
  3. la teva sensibilitat i delicadessa son encantadores, m'agradat molt

    ResponElimina
  4. Gràcies Eva! Les teves paraules m'omplen d'anims.
    Rosa

    ResponElimina
  5. Avia, aquest poema és preciós! m'agrada molt, i m'identifico plenament amb els versos.
    Un petó per a tu i per a l'avi.

    Txell

    ResponElimina