divendres, 9 de novembre del 2012

PARAULES CURTES LLARGS SOMRIURES

Estàvem fent una partida de dominó amb parelles i tot d'una la meva amiga preparava una capsa en la que hi tenia les pastilles seleccionades per la seva malaltia, li tocava prendre'n una a les vuit del vespre. Al veure el seu moviment, li vaig dir espontàniament. -Bon profit! Li va fer gràcia i va esclatar a riure i jo vaig seguir dient: -És l'aperitiu? Tenia la pastilla de les vuit als dits i no era capaç de posar-se-la a la boca, perquè no paràvem de riure totes dues, tant !que ploràvem de tant riure. Quan marxàvem a casa comentava amb el meu marit. -Sembla mentida que una petita broma pugui donar una felicitat llarga a una malalta. Per ella, va ser un evadir-se un rate't dels seus malts! Per mi, satisfacció de sens pensar-ho, donar felicitat!
Rosa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada